BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 6, 2011

macam mimpi yang ngeri :)

ape yang terjadi =,='

                  
ape yang berlaku semalam??
haha,seperti tak percaya...
bgon2 pagi dah kene bekerja

tok! tok! tok!

yati : kak finiy..dah mandi belom.??
finiy : arghh,,(menggeliat) belum agi..nape??ko dah mandi kew?
yati : belum lagi..jum lah mandi,,orang dah ramai dah tu...
finiy ; errr...yela2 yela2

dengan langkah yang sangat malas..bergegas ke shower n MANDI!!!
errr,,mandi sekejap jew..sejuk :)

turun tangga asrama

yati : kak finiy,,conform kew en.zamani suh kita berdua..
finiy : betollah,,kan hari tu kaw pown ade same..
yati : urm..dye suh wat ape nih..ni kan lelaki pnye hal..
finiy : haha..dewi antara semua jejaka..hahah bongok!

haha..bapak RAMAINYE lelaki..yeuw..ape tugas aku hari nih..


ape bende tiba2 muncul lak gambo nih..
BOLA TAKRAW
kali ke 11
what a meaning of this picture?? =,='


persekutuan sepak takraw???
eeeee..lagi lah tak faham..
ape lak ade kertas bagai nih...
uih...please help me...
kenapa aku berada dalam situasi ini ?? =,='

MAKIN KELIRU 


WAHHHH...tergamam..ramai sungguh lelaki..
owh sungguh indah ciptaan TUHAN..
hahah..ape pakcik2 ni tengah buat..??
menari ka? or berdansa??
hahah..
macam skill dan trick diorang ni,,
aksen jew lebiyh.. depan 2 orang gadis lah katekan..

 
pewitttttt..
sape mereka berdua nih..
hahah..inilah aku n yat..
kami sentiase bersama kalau ade aktiviti sports...
ini bidang kami..
tapi asal aku pegang mic tuh...

BERKAROKE

lagu dondang sayang
bongok ! bongok! bongok!


ape semua nih ??
dari tadi tak tahu ape tujuan & ape yang aku buat nih..??
bermula dari bola takraw sampailah aku pegang mic nih..
ntah pape..


lihat gambar di atas..
focus betol2..
sebenarnye aku ditugaskan menjadi urusetia majlis

"KEJOHANAN SEPAK TAKRAW TERTUTP 
INSTITUT PERTANIAN AYER HITAM,IPAH"

aku ditugaskan untuk menyumbangkan suare aku yang sangat sumbang ini
hahah,,cam poyo jew..
but inilah kenangan paling best wat terulung kalinye..
hahah..kene handle game lelaki..
menyusahkan..len kali wat sendirilah wahai lelaki sekalian..

aku dapat hamper taw sebagai urusetia nih...
aku makan sorang2..
ta dapat na upload pic hamper
cz dah terburai aku kerjekan..hahah
tersangat kebulur :)


     opssss!!!

esok aku EXAM 1..
awww..sangat seronok !!!
melayan blog dan facebook =,='
aku ta study pape agi nih...
omg!!!

aku kene banyak2 berdoa + usaha =tawakal
finiy harap kaw boleyh buat..
try your best sayang...
hahaha
so ??
ape patot aku buat???


berdoalah finiy..
usaha selagi mampu..

usaha usaha usaha

mak haziq yusuf suruh saya 
amalkan baca yasin selepas solat subuh dan
amalkan solat hajat selepas solat maghrib..
thanxz makcik give me your advice 
:)

wish me luck okeyh 

cukuplah setakat ini untuk hari ini..


      created by: sikechil finiy :)

0 comments: