BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 18, 2011

serba boleh

hye (^-^)
ape kaba semua..lame suda ta updates
periksa periksa periksa
ntah ape lah resultnye nanti
so scared..(';')
dalam aku sebok sebok pown aku masih dapat meluangkan masa 
aku dengan kelas..terpakse okeyh..
periksa je lah..ni gedik lak na adekan kelas
mane na study agi.huh
(membebel)

aku sangat seronok bila kelas kemahiran ternakan..
na tahu tak,aku telah memberikan kasih dan sayang aku kepada dia
haha..so sweet..

TadaAAa



haha..si kambing yang huduh tapi cute..
like like like
comel kan..time ni aku masuk sekali kat kandang diorg,,
aku dapat sambutan hangat..biasalah DIVA
thaxz yew..diorang siap jemput aku agi.

aku ade jmpe same 
sekor beby nih..
nampak cam kekurangan kasih sayang.
so aku memberanikan diri untuk hug dye..
conform cemburu.

haha..yeah aku berani.waktu ni mate dy bapak besar na usha aku..
takowt lah kalo2 dy jampi pape
kalau ta susah mak aku nanti

so sampai sini cerita kasih sayang aku.. :)



0 comments: