BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 10, 2011

trip (*.*)

beautiful journey


hye ape kaba semua
da lame ta ketemu..aku sangat bz + problem
haha
so aku ade citer best untuk korang
kelas aku wat lawatan na g desaru
wow macam best..

but something happened *,*
dalam perjalanan yang sangat heppy,bertukar menjadi sesuatu yang ta 
disangka2 kan ..owww


tayar bas rabak..hahah.berat sangt kowt student girl IPAH
terkontang kanting lah kami di tepi2 jalan..

aku ngn kawan2 cam ikan keli tade air..hahah
sangt bosan tggu,so wat ah aktiviti kesukaan kitorang..snap picture




ntah macam pe ntah

 teruje ngn keadaan nih
cam good2 aer

perjalanan diteruskan
so we all semua heppy lah..malam ade karoke
aku dengan berani menyanyikan lagu FANTASIA BULAN MADU
yewww,,cuak cam HARAM JADAH
haha
dinner makan lamb chop, soton, ikan bakar dan bagai2 agi
eww best sangat
kitorang stay kat BALAU BEACH RESORT
best tempat tu..ade swimming pool
jum tgok


besau ta besau je lah..hahah
ni KAMI
gadis gedik..euww..ta lah sopan oke..
semua da berpunye..opss

so kesimpulannye kami heppy
boys n girls bergabung untuk enjoy ngn trip nih.


ni lah teruna n dara kelas aku yang boleh dijadikan KAWAN
love you all
(*,*)

k lah daa..ni jew yang boleh dikongsi bersama2 anda semua

0 comments: