BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 3, 2011

TRULLY LOVE YOU

kenape tiba2 rindu??
macam tak percaya aku betol2 rindukan dy 
HAZIQ YUSUF
sangat2 jiwangnye aku.mesti dy sangt2
bangga sekarang..aish malu?
hahah.
tetapi sungguh sangat2 sayang kamu



kreatif tak??
hasil lukisan : haziq yusuf :)
kdg2 dy pown jiwang jugak.
hahah

MIMPI??

sape boleh tafsirkan aku sesuatu mimpi
itu just mainan setan je kan
tapi ape maksud mimpi jumpe ular?
aish..nak kene pinang kew?
jeng jeng
or sesuatu yang menakutkan?

aku perlukan perubahan diri
i would change my life
but when? why?
aku akan buktikan!


HAPPY ANNIVERSARY 3YEARS 1 MONTH

tak sangka agak lame sudah
seronok sangat
tapi aku lupe nak wish..hahaha
naseb baik dia ingat
kol pagi2 agi..ingatkan nak kejot sembahyang
tgok jam kemain lambat lagi.
ooo
SUPER SAVER
ingat senag kew nak bersuper saver nih
hari2 tertentu je boleh taw.
pape pown sayang 
saya betol2 sayang awak dan perlukan awak
heheh
malu :)


HANDPHONE ROSAK

hp aku rosak :::
geramnye aku..
aku dah ta boleh pure2 comel lagi
ta ade fon na snap pic aku sekarang
hahah
aku sangat rindukan kamu 
wahai W910i


rindu giler kat kau wahai hp
hope nanti aku ade pengganti kaw

aku agak penat dah menaip.
terpakse menaip cz da lame ta updates
hahah
tp tak pe lah,kire ok lah dapat share
ngn pengikut2 aku semua an an

I LOVE YOU

mak
adek
atok
HAZIQ YUSUF

0 comments: